Sintonizar DVB-C televisión Philips, modelo 32pfl7404h/12 - televisión

soporte técnico R : televisión

Sintonizar DVB-C televisión Philips, modelo 32pfl7404h/12

• Olá, Teño problemas ó tratar de sintonizar ás canles emitidas vía DVB-C. A miña televisión Philips, modelo 32pfl7404h/12, ten sintonizador DVB-T, DVB-C e analóxico. Cando fago unha sintonización automática e selecciono localización España non me permite escoller entre "antena ou cable". Deste xeito logro sintonizar tódalas canles emiticas vía DVB-T e as oito analóxicas. Agora ben, eu quero sintonizar as canles emitidas vía DVB-C. Se escollo localización Alemaña, Finlandia, Suecia, Holanda, Dinamarca ou Noruega sí que me permite facer unha busca de canles vía "cable". O problema é que facendo unha busca/sintonización automática deste xeito só logro atopar as oito canles analóxicas e ningunha das dixitais (DVB-C). Algunha idea sobre cómo podería facer unha busca/sintonización manual e con qué parámetros. Saúdos.

publicado fai 7 anos por zerm

• Ola zerm,

É habitual que os televisores non amosen a opción de sintonización por "cable" (DVB-C) xa que en España non é un sistema de emisión moi difundido.  Sen embargo a opción si aparece ó seleccionar países que utilizan DVB-C como sistema habitual.

Tras consultar no manual do televisor vemos que hai algúns parámetros que poderías afinar: 

[Networkfrequency]: 762000

[Network ID]: 00000 

[Symbol rate]: 6875

[Frequency scan]: [Full scan]

Un saúdo

publicado fai 7 anos por soporte técnico

• Resposta eliminada por ser publicada nun fío erróneo

publicado fai 7 anos por soporte técnico

editado fai 7 anos por soporte técnico