fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Benvidos a este foro para falar de temas técnicos relacionados cos servizos R
Tras o alias "soporte técnico" estamos un grupo de persoas con coñecementos técnicos e coas mesmas ganas de axudar e de dar un bo servizo que o resto dos que integran esta casa que é a vosa: R.
A vocación do foro é converterse nun lugar onde poidades formular as cuestións técnicas que vos xurdan no uso dos servizos R e agardar que, ben nós coma moderadores ou ben outros foreiros experimentados, vos ofrezamos/ofrezan respostas axeitadas que a todos nos poidan resultar de utilidade. Diso se trata, de mellorar entre todos..
Iso si, centrémonos, pois, en temas técnicos que poidan ser aproveitables para máis xente e non poñamos o foco en avarías puntuais ou accidentais. Neses casos lembrámosvos que o xeito máis rápido e cómodo para avisar dun problema ou avaría, sen ter que chamar ou esperar ó teléfono, é premer no botón "contacta con R" da nova web de clientes www.clientes.mundo-R.com.
Tamén neste foro Iremos publicando fíos con trucos ou consellos sobre temas que consideremos interesantes e, por suposto, na medida das nosas posibilidades, aqueles que vós mesmos botedes en falta e que nos fagades chegar.
Nada máis. Animádevos a participar respectando, por favor, as condicións de uso para que entre todos fagamos do foro unha ferramenta de verdadeira utilidade.
Adiante, pois.
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Hola, desde hace un par de dias aparece en la esquina inferior derecha el simbolo de altavoz sin sonido, hemos revisado la configuracion de la tv (funciona con otra conexion) y del mando R sin ningun resultado. Como lo puedo resolver? Un saludo.
publicado fai 7 anos por onegalopez
Hola onegalopez:
Si nos aparece ese símbolo que indicas significa que, o bien en la televisión, o bien en el desco, se ha activado la función de silencio, o 'mute'. Tendremos que asegurarnos primero de cuál de los dos aparatos nos está dando ese aviso. Si se tratase de tu televisor, revisa el manual del mismo para sacar el mute; si fuese el descodificador tendrías que pulsar el botón de la esquina superior izquierda que tiene dibujado un altavoz tachado.
Si eso no diese resultado, es aconsejable desactivar la interfuncionalidad del volumen entre el mando de R y el televisor. Para esto:
- mantén pulsada la tecla de 'apps' hasta que la tecla de R haga dos parpadeos.
- introduce código 993 desde la botonera numérica del mando.
- pulsa la tecla de volumen + en el mando de R.
Tras realizar esta operación, intenta de nuevo pulsar la tecla de mute de nuestro mando.
Esperamos que estas indicaciones resuelvan la situación.
Gracias y un saludo.
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Boas, de repente o desco deixounos de funcionar. Desconecto da corriente e volvo conectar pero non arranca, non encende ningunha luz. Que puido pasar?
publicado fai 7 anos por jusanko
Ola jusanko,
Cando o desco no acende ningunha luz sempre revisamos o cable da alimentación eléctrica e se persiste comprobamos tamén que o enchufe esté correcto conectando outro dispositivo nel.
Se o enchufe e o cable están ben, conectados correctamente e non acende sempre é necesario concertar cita. Vemos que xa nos reportaches a incidencia e hoxe vai o técnico a revisalo.
Un saúdo
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Hola buenas. En mi receptor hd en diagnosis la potencia es de 35% y la señal del 40%. En telecinco y en cuatro cuando cambio a esas cadenas va a saltos y tarda unos instantes en ir fluido. Es esto normal?
publicado fai 7 anos por rubenfp
Hola rubenfp,
Post duplicado. Respondemos en http://foros.mundo-r.com/foros/foro-tvR/891-problema-de-senal-
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Hola, Creo que hai un fallo na programacion de rebobina de clan. Na opción de "Dora la exploradora", está grabado o capítulo de "La Gata Lupe". Polo menos onte 4/2 e hoxe 5/2. Non sei se desde este foro se pode dar aviso, ou onde teño que notificalo
publicado fai 7 anos por rossanagp
Hola rossanagp,
Hemos estado revisando las grabaciones y efectivamente tienes razón y en vez de "Dora la exploradora" está "La Gata Lupe". Creemos que el motivo es un cambio de programación por parte del canal Clan, de todas formas vamos a revisarlo.
Muchas gracias por el aviso. Un saludo.
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Hola rossanagp
Después de hacer las comprobaciones oportunas, te confirmamos que todo estuvo motivado por un cambio de programación sin previo aviso del canal Clan.
Un saludo.
publicado fai 7 anos por soporte técnico