fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Ok:-) ..
publicado fai 7 anos por rossanagp
Boas tardes Acabo de chamar o servicio técnico e non me responde Ningen de ahí que mande 1 correo. O desco esta ben enchufado a corrente, o cable da antena igual, o hdmi tamen que vai do desco a teñe tamen.......e nn se ve absolutamente nada na teñe,Deixame andar nos menús de rebobinalo y demás Po non sintoniza...... Algunha solución???
publicado fai 7 anos por casmarcos
Ola casmarcos,
O desco neste intre tampouco responde ás consultas en remoto, pode tratarse dun problema de sinal.
As comprobacións básicas son as que xa tes feito e, unha vez revisado o cableado, desconectar o cable da alimentación eléctrica durante uns segundos e volvelo a conectar.
Se tras reiniciar o desco non se recupera o servizo é necesario que nos chames de novo ao 1449 marcando a opción 2.
Un saludo
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Hola, boas noites: Hoxe recibín o novo desco hd e o novo router, configurado todo sen problema. Pero, teño un problemiña que non dou solucionado. Cada vez que cambio de canal, os altavoces do televisor emiten un chasquido,¿ a que pode ser debido?.
publicado fai 7 anos por orad
Boas;
O por o novo desco HD o DVD grababor solo recolle o son pero non podo ver as canles de R e tampouco grabar. O meu DVD de LG e as conexionos son as mesmas que co anterior DESCO. ¿Podenme decir como podo solucionar o problema?.
Gracias
publicado fai 7 anos por Balas
Ola Balas,
O motivo é que o DVD non soporta a resolución HD.
Para facer as grabacións podes seguir as indicacións do fío http://foros.mundo-r.com/foros/foro-tvR/1170-conexiones-desco-hd
Un saúdo
publicado fai 7 anos por soporte técnico
editado fai 7 anos por soporte técnico
Buenas tardes El deseo nos indica "tarjeta caducada". Pueden solucionarlo en remoto ?
publicado fai 7 anos por Jabelo
Hola Jabelo.
Ahora mismo hemos realizado unas pruebas en su descodificador y vemos que está funcionando correctamente, ¿podría comprobarlo? De no ser así, por favor, llámenos al 1449 para poder revisarlo más a fondo.
Un saludo.
publicado fai 7 anos por soporte técnico
hola, estoy intentando conectar el nuevo desco., y la duda es: del tv salen dos "euroconectores", uno con un cable normal, cilindrico, y otro plano, ancho, ¿ cual es el que va al tv y cual iría al reprodutor dvd con USB etc. que tambien quiero conectar al tv?
publicado fai 6 anos por capetan
Hola capetan
El desco HD tienes que conectarlo a un puerto HDMI de tu televisor usando el cable que viene incluido con el desco. Así podrás disfrutar de la calidad en alta definición de tu nuevo descodificador.
La tv se puede conectar al DVD de varias maneras dependiendo del tipo de conexión que tenga tu reproductor DVD
¿El conector cilíndrico al que haces referencia es de color amarillo? Si es así, se trata de una conexión de video compuesto, que ofrece menos calidad que el euroconector. Por tanto, te recomendamos que si tu reproductor DVD lo permite lo conectes a la tv mediante euroconector.
Gracias
publicado fai 6 anos por soporte técnico