Benvida a Foros Técnicos R - televisión

soporte técnico R : televisión

Benvida a Foros Técnicos R

  • Ok:-) ..

    publicado fai 5 anos por rossanagp

  • Boas tardes Acabo de chamar o servicio técnico e non me responde Ningen de ahí que mande 1 correo. O desco esta ben enchufado a corrente, o cable da antena igual, o hdmi tamen que vai do desco a teñe tamen.......e nn se ve absolutamente nada na teñe,Deixame andar nos menús de rebobinalo y demás Po non sintoniza...... Algunha solución???

    publicado fai 5 anos por casmarcos

  • Ola casmarcos,

    O desco neste intre tampouco responde ás consultas en remoto, pode tratarse dun problema de sinal.

    As comprobacións básicas son as que xa tes feito e, unha vez revisado o cableado, desconectar o cable da alimentación eléctrica durante uns segundos e volvelo a conectar.

    Se tras reiniciar o desco non se recupera o servizo é necesario que nos chames de novo ao 1449 marcando a opción 2.

    Un saludo

    publicado fai 5 anos por soporte técnico

  • Hola, boas noites: Hoxe recibín o novo desco hd e o novo router, configurado todo sen problema. Pero, teño un problemiña que non dou solucionado. Cada vez que cambio de canal, os altavoces do televisor emiten un chasquido,¿ a que pode ser debido?.

    publicado fai 5 anos por orad

  • Boas;

    O por o novo desco HD o DVD grababor solo recolle o son pero non podo ver as canles de R e tampouco grabar. O meu DVD de LG e as conexionos son as mesmas que co anterior DESCO. ¿Podenme decir como podo solucionar o problema?.

    Gracias

    publicado fai 5 anos por Balas

  • Ola Balas,

    O motivo é que o DVD non soporta a resolución HD.

    Para facer as grabacións podes seguir as indicacións do fío http://foros.mundo-r.com/foros/foro-tvR/1170-conexiones-desco-hd

    Un saúdo

    publicado fai 5 anos por soporte técnico

    editado fai 5 anos por soporte técnico

  • Buenas tardes El deseo nos indica "tarjeta caducada". Pueden solucionarlo en remoto ?

    publicado fai 5 anos por Jabelo

  • Hola Jabelo.

    Ahora mismo hemos realizado unas pruebas en su descodificador y vemos que está funcionando correctamente, ¿podría comprobarlo? De no ser así, por favor, llámenos al 1449 para poder revisarlo más a fondo.

    Un saludo.

    publicado fai 5 anos por soporte técnico

  • hola, estoy intentando conectar el nuevo desco., y la duda es: del tv salen dos "euroconectores", uno con un cable normal, cilindrico, y otro plano, ancho, ¿ cual es el que va al tv y cual iría al reprodutor dvd con USB etc. que tambien quiero conectar al tv?

    publicado fai 5 anos por capetan

  • Hola capetan

    El desco HD tienes que conectarlo a un puerto HDMI de tu televisor usando el cable que viene incluido con el desco. Así podrás disfrutar de la calidad en alta definición de tu nuevo descodificador.

    La tv se puede conectar al DVD de varias maneras dependiendo del tipo de conexión que tenga tu reproductor DVD

    ¿El conector cilíndrico al que haces referencia es de color  amarillo? Si es así, se trata de una conexión de video compuesto, que ofrece menos calidad que el euroconector. Por tanto, te recomendamos que si tu reproductor DVD lo permite lo conectes a la tv mediante euroconector.

    Gracias 

    publicado fai 5 anos por soporte técnico