Tv Comigo sin imaxe de video só sonido - televisión

soporte técnico R : televisión

Tv Comigo sin imaxe de video só sonido

• Intentei varias veces ver mediante Tv Comigo a Tv e non reproduce os videos. Agradecería me indicasen o motivo e a solución pra a subsanación do mesmo.

E unha aplicación pésima, sempre deu problemas pra poder acceder e a maioria das veces teño que desistir de utilizala porque non carga, pero agora ainda encima cando finalmente carga....non hai imaxe. Desesperante. :(((((((((

publicado fai 10 días por Tv R

• Ola.

Comprobamos agora mesmo e a aplicación está a funcionar.
    Onde che ocorre? Nun ordenador ou nun móbil/tablet? Sabes se tes a aplicación actualizada?
    Probaches a desinstalala e volver a instalar?

Grazas. Un saúdo.

publicado fai 9 días por soporte técnico

• O fallo é na PC. O sistema operativo è Windows 7. No Windows 10 si me funciona. Non probei desinstalala polo tema de actualización. A miña dúbida è mais polo sistema operativo, pero a desinstalaré pra delimitar o problema. ¿En Windows 7 non vos consta ningunha incidencia? Un saúdo

publicado fai 8 días por Tv R

• Desinstalei a aplicación, tendo que facer cambios de configuracionde chrome, e agora ó querer entrar dinme que hai un erro e nin sequera podo acceder.

publicado fai 8 días por Tv R

• Ola de novo.

Imos revisalo desde aquí.

Grazas. Un saúdo.

publicado fai 8 días por soporte técnico

• La incidencia respecto a poder visualizar la imagen está subsanada, aunque sigue sin ser una aplicación muy ágil, que cargue TV Comigo es interminable sin que siempre llegue a efectuarse dicha conexión con éxito. Queda cerrada, por tanto, la incidencia por ahora referente a la visualización. Cualquier mejora en la carga mas rápida de la aplicación se agradecería, los usuarios también lo sufren y lo indican en este foro. Antes era mucho mejor el sistema de visualización de TV por PC.

Un saludo Begoña

publicado fai 7 días por Tv R

• Hola TV R.

Tomamos nota y trasladamos tu solicitud al departamento que desarrolla la aplicación.

Gracias. Un saludo.

publicado fai 7 días por soporte técnico

• Hola yo llevo días intentando utilizarla desde que se actualizo a la nueva app no hay manera de que funcione, no me deja siquiera abrirla. He probado en el móvil y en la tablet y nada. Antes podía verla perfectamente con la otra app. Ya he probado a desinstalar y volver a instalar varias veces. Como puedo solucionarlo? Gracias .un saludo

publicado fai 2 días por Martita

• Hola, Martita.

La versión de la app que has descargado, ¿es la nueva? La que funciona actualmente es la que aparece como Tv Comigo New. La anterior ya no funciona.

Si es la nueva, ¿qué error te da al intentar abrirla?

Gracias. Un saludo.

publicado fai 2 días por soporte técnico