fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Ola a todos,
De seguro que nalgunha ocasión vos xurdiu a necesidade de activar/desactivar o contestador da casa, querer desviar as chamadas a outro número…
Na nova web de clientes R podedes facelo de xeito ben sinxelo.
Entrade co voso usuario e contrasinal en http://clientes.mundo-r.com e dentro de "configurar" pulsade sobre "configurar teléfono".
Velaí teredes as opcións.
Doado, non si?
E para rematar, un truco: se queredes ter nunha mesma fiestra todas as opcións dispoñibles na web para a túa liña, pon o número no buscador:
Un saúdo
imaxes adxuntas
publicado fai 7 anos por soporte técnico
editado fai 7 anos por soporte técnico
Dentro de los servicios no se encuentra el de restringir llamadas entrantes desde números telefónicos concretos y es un servicio muy necesario.
Estoy recibiendo en casa llamadas desde el teléfono 954xxxxxx, incluso varias veces al día. Es una máquina con una locución que me pide que les devuelva la llamada, desconozco quienes son y porqué lo hacen, pero es preocupante que no podamos protegernos bloqueando la recepción de llamadas desde ciertos números.
Una persona que se siente acosada debería poder protegerse.
¿Pueden darme una solución?
publicado fai 4 anos por JACR
editado fai 4 anos por soporte técnico
Hola, JACR.
Efectivamente entre las restricciones que puedes aplicar a nivel de central no se encuentra la de poder rechazar las llamadas de un número concreto.
Si recibes las llamadas en el móvil, podrás restringirlas desde los ajustes del propio terminal o en todo caso instalando una aplicación pero si se trata de un teléfono fijo normalmente no tendrá esa opción.
Tomamos nota de tu solicitud aunque desde soporte técnico no tenemos constancia de que se vaya a incorporar esta funcionalidad a corto plazo.
Un saludo.
publicado fai 4 anos por soporte técnico
hola he hecho una portabilidad de un telefono fijo de Movistar a R. Hoy me ha llegado la tarjeta sim pero el terminal no ha llegado, por lo que como ya me hicieron la portabilidad NO TENGO TELEFONO EN CASA...
QUE HAGO???
publicado fai un ano por roberto casas
Hola, roberto casas.
Nos indicas que has recibido la sim del móvil pero lo que te falla es el teléfono fijo, ¿no?
Una vez hecha la portabilidad hay que cambiar el terminal de la toma anterior a la que tengas de R.
¿Has hecho este cambio? ¿Tienes tono al descolgar?
Disculpa las molestias.
Gracias. Un saludo.
publicado fai un ano por soporte técnico
Bos días,
A idea de xestionar todos estes servicios dende a web e boa, eso sí, se funciona. No meu caso levo tentado desconectar o desvío inmediato de chamadas case un mes (pouco máis levamos de alta na compañía) e conectar o desvío se non contesta, pero non hai maneira. Chamo o servicio técnico de R e teño que esperar máis de 10 minutos para poder contactar cunha persoa que para variar non da posto solución o tema do desvío. Por non falar que tampouco se pode xestionar o router dende a web, polo que tivo que pasar un técnico para poder cambiar as redes wifi e os contrasinais. E por último, por veces tamén temos cortes continuos na rede.
Total, despois de un mes coa compañía esta a deixarnos unha impresión moi mala, xa que nunca nos ocorrera algo parecido. Espero poñan pronta solución a estes problemas e de non ser capaces, recoñezan que non estan a dar o servizo contratado e nos deixen cambiar de compañía sen penalización.
Un saúdo.
publicado fai un ano por lolo
Ola, Lolo.
Sentimos que non che funcione ben. Vemos que xa tes unha incidencia aberta e que as están a tratar os nosos compañeiros.
Desculpa as molestias.
Grazas: Un saúdo.
publicado fai un ano por soporte técnico