Configurar internet no móbil - móbilR

soporte técnico R : móbilR

Configurar internet no móbil

• Hola,tengo un Xiaomi MI A2 LITE y ya configurado el apn para tener datos en el teléfono.No funciona.Como a otras personas,me reconoce la tarjeta como Orange.Ya he seleccionado de todas maneras el apn de R .Quiero saber si van a tardar mucho los datos,o es que tienen que aparecer inmediatamente.Como hhe dicho,lo tengo todo configurado y todavía no tengo datos, sólo cobertura

publicado fai 3 anos por diaanag

• Moi boas. Teño un Xiaomi mi 6 e dame moitísimos datos coa cobertura. Dende ter todas as barras e no momento dunha chamada cortarse, a intentar navegar nun sitio que debería ter cobertura e non teño por algunha razón. Configurei a apn mil veces e aínda así non funciona. Tedes máis problemas parecidos con outros clientes que teñan este terminal?

publicado fai 2 anos por R Cancelada

• Boas R Cancelada,

Non temos constancia de que haxa problemas co modelo de terminal que comentas. Revisa de calquera xeito si existen actualizacións dispoñibles no móbil e instálaas.

Se persiste, chámanos ao 1449 para velo contigo máis polo miúdo.

Un saúdo

publicado fai 2 anos por soporte técnico

• Bos días,

fai tempo xa que teño un problema coa conexión de datos. Cada vez que fago ou recibo unha chamada o mobil informa de que o proceso "com.android.phone" se ha detenido. Anteriormente con outra compañia non me sucedia. Restaurei o mobil e continua a pasar, sendo a única solución que atopei reinicia-lo mobil.

O mobil é un HONOR DE HUAWEI

publicado fai 2 anos por rafapoz

• Bo día rafapoz,

Se xa restableceches o móbil a valores de fábrica, proba o seguinte:

- Ir a "ajustes" - "sistema" - "acerca del teléfono"
    - Pulsa varias veces seguidas sobre "Número de compilación" ata que se mostre na pantalla aviso de que se activan as "opcións de desarrollador"
    - Volve atrás, dentro de "ajustes" - "sistema" e verás que aparece unha nova opción chamada "Opciones de desarrollador" (soe andar polo final).
    - Entra ahí e localiza "límite procesos en segundo plano"
    - Escolle a opción "no hay procesos en segundo plano"
    - Por último, reinicia o teléfono para asegurarnos que se gardan os cambios

Un saúdo

• Teño un cubot(king kong 3)e non me permite poñer APN dun,sen esto non podo compartir os meus datos,cal e a solución?

publicado fai 2 anos por Drencho

• Ola Drencho,

Antes de nada, comproba que non teñas ningún outro APN ademáis do propio de R (internet.mundo-r.com). Se o tes, elimínao e proba se xa deixa compartir.

Se non funcionase, bótalle un ollo a este fío: https://foros.mundo-r.com/foros/foro-mobil-r/4730-compartir-internet-y-zona-wi-fi-no-funciona-con-r

Un saúdo

• Bos días. Como antes semella que escribín á ventá equivocada, vólvoos escribir.

A pasada medianoite detecto que polo que sexa a conexión a wificlientesR non ía. Reconfigureina e nin por esas conectaba. Hoxe á mañá volvín intentalo e díxome que cheguei ó límite de servizo. Como só me conecto a wificlientesR polo meu móbil (único dispositivo que teño para conectarme), non sei se esa reconfiguración da pasada medianoite fai que estea na situación de "conectado con outros datos, agarde 24 horas" (o móbil onde estaba configurado wificlientesR é o mesmo).

¿Como pode solucionarse?

publicado fai 2 anos por juanralvaro

• Perdoade. Polo que me contan no voso twitter foi unha caída vosa. Grazas por arranxala! ;)

publicado fai 2 anos por juanralvaro

• Buenos dias, le he regalado a mi hija un iphone 11 y no soy capaz de conectarlo a la red de R.

publicado fai 2 anos por Antonio ab