proxecto depoGAP - internet

soporte técnico R : internet

proxecto depoGAP

  • Ola albertocanda,

    Poderías apagar e acender de novo o equipo de control R? Non o vemos conectado.

    Un saúdo.

    publicado fai 3 anos por soporte técnico

  • Hola, ayer me han instalado los sensores y hoy al revisar el estado veo que los 2 enchufes, asi como los equipos conectados aparecen con la leyenda " el sensor no envía datos".

    Por otro lado en el sensor de presencia la temperatura da valores errones (negativos) y el sensor de luminancia, a pesar de tener el ambiente con buena luz, nunca marca más del 5 %. Gracias.

    publicado fai 3 anos por dani73

  • Hola LUMI712 y dani73,
     
    Cuando el fallo es de envío de datos es necesario apagar y encender  el equipo de control R, tras realizarlo debería de volver a enviar las medidas (el proceso dura unos 2 minutos aproximadamente).
    Si tras el reinicio no funciona volvernos a comentar para seguir revisándolo.
     
    Saludos
     

    publicado fai 3 anos por soporte técnico

  • Ola hansolo,
     
    Desculpa a demora na resposta, por un erro creiamos que che contestáramos. Se segues co fallo comunicado, tal como explicamos no anterior post, realiza o reinicio do control R para que continúe enviando datos.
    Confírmanos se queda todo correcto.
     
    Saúdos.

    publicado fai 3 anos por soporte técnico

  • Bos días, o día 5 de setembro pasado instaláronme os sensores na meu fogar. Ata agora non puiden controlar o funcionamento por motivos diversos.
    Hoxe entro na web a ver como vai e comprobo que dende que mo instalaron non hay datos, polo que conclúo que non está a funcionar. Na cabeira de cada sensor di "O sensor non envia datos" e despois pon tamén que "A medida podería ser obsoleto"

    publicado fai 3 anos por Fperlor


  • Ola Fperlor,
    Imos revisar dende aquí o fallo que nos comentas, de todas formas, proba a apagar e encender de novo o control R e ó cabo de cinco minutos comproba na web se xa se reciben datos.
    Un saúdo

    publicado fai 3 anos por soporte técnico

  • Apagueino e non vai, seggue todo igual.

    publicado fai 3 anos por Fperlor

  • Non importa, xa non lle fago caso. Reinicio todos os días posto que apago todo pola noite e seguen igual. O de movemento e un dos enchufes non envían datos dende hai oito días, o da porta funciona cando lle da a gana. Así que podedes mandar a recoller o equipo cando queirades, que a min xa non me interesa para nada. Moitas grazas.

    publicado fai 3 anos por hansolo

  • Ola hansolo,

    Antes de nada, pedirche disculpas polos problemas que estás a ter.

    Por outra parte, este servizo básase na conectividade e o control R ten que estar aceso para que os sensores lle envíen as medidas e podelas visualizar na web. Se podes, non apagues os equipos durante uns días para facerlle un seguimento e ver se continúa o problema.

    Un saúdo

    publicado fai 3 anos por soporte técnico

  • Al entrar en control de energia me indica -amperimetro o sensor no envia datos, enchufe 2 o senson no responde, enchufe 1 o sensor no envia datos. En control de servisios o sensor no envia datos. Control de presencia no envia datos desde e 12/9. confort los ultimos datos son del 12/09.

    publicado fai 3 anos por bgonzalez