fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Me cambiaron dos veces el router y todo va a peor. Estoy convencido que el problema son la porqueria de router que nos instala la compañía. Siempre que llame y me revisaron el problema todo estaba bien. Pero claro mis cortes duran minutos y mientras llamo y lo comprueban ven todo correcto. Así no se puede trabajar en casa, o solucionan el problema o me meten un buen equipo en casa o tendré que hablar con R para cambiar a otra compañía para que me suministre lo que contrato. P.D: Es más difícil contactar con R que con Movistar ( qué ya es penoso).
publicado fai 4 meses por Sus
Hola, Sus.
Hemos revisado tu línea y comprobamos que la señal está llegando desajustada. Por este motivo hemos abierto una incidencia (ref.54424277) para revisarlo.
Durante el transcurso de la incidencia, por favor, deja los equipos encendidos.
Te notificaremos en el teléfono de contacto cuando esté solucionado.
Sentimos las molestias.
Un saludo.
publicado fai 4 meses por soporte técnico