novas ideas para 3ollos R - 3ollosR

soporte técnico R : 3ollosR

novas ideas para 3ollos R

• Hola, Richie.

Estamos analizando como integrar alguna de las ideas que nos comentas en 3ollos R. Comenzaremos creando la regla: apaga uno o más enchufes cuando mi consumo eléctrico sea alto.

Todavía estamos en fase de diseño pero en cuanto esté lista, nos gustaría que la probases y nos dijeses qué tal va.

Ya nos contarás.

Un saludo.

publicado fai 3 anos por soporte técnico

editado fai 3 anos por soporte técnico

• Ola, garcia567.

Imos implementar a regra que suxeriste: acenden un enchufe se vai calor.

Avisamos en canto esté lista. Gustaríanos moito que a probases e nos dixeses que tal vai.

Graciñas pola suxerencia :D

Un saúdo.

• Ola! No meu caso emprego o servizo 3ollosR como sistemede videovixianza na miña empresa. Gustaríame como xa se comentou neste foro ter acceso á cámara para poder modificar as regras que actualmente o servizo permite, por exemplo gustaríame poder gravar de continuo e non só cando o sensor da porta o indique. Esta é unha das melloras que recibiría de bo grado. Saúdos

publicado fai 3 anos por Xosé

• Ola, son usuario de 3ollosR dende fai un tempo, e me resulta útil a idea de poder descargar los videos grabados que xa se comentou neste foro, e ademáis, quería engadir outra suxerencia en relación a videovixilancia: algunhas apps permiten poder personalizar o tono das notirficacións, e o vexo útil para 3ollosR porque por exemplo no meu caso, recibo moitas notificacións no mobil (Whatsapps, correos, etc), e iso fai que non lles faga caso, cando se por exemplo recibo unha de 3ollosR, de que por exemplo me estén abriondo a porta nun horario que non teña contemplado, me gustaría ter un tono de aviso que sí me faga mirar. Con algo sinxelo que permita acceder os tonos do dispositivo para seleccionar os das notificación (como por exemplo fai a app de Whastapp), sería suficiente para ter esta mellora de seguridade.

Saúdos

publicado fai 3 anos por tutubu

• Ola, Xosé.

A gravación continua é una das novas melloras que se platexan de cara o ano que ven. Estamos vendo que o valorades e que argardades este tipo de solucións con ganas.

Por suposto, avisaremos en canto estea dispoñible para que o poidades probar.

Moitas grazas polo teu comentario.

Un saúdo.

• Ola, tutubu.

Estamos a traballar xa na definición da configuración das alertas en función da importancia do evento. Teremos en conta que o tono poida ser algo a persoalizar para que non teñas que revisar todas as notificacións que recibas.

Moitas grazas pola idea. Non a tiñamos plantexada no esbozo.

Un saúdo.

• Ola, a todos.

Moitas grazas polas vosas ideas. Nalgunhas delas xa estamos a traballar e outras xa están listas para que as poidades probar.  Por exemplo, implementamos na web a opción de descargar os vídeos que gravou 3ollos R.

Na web de 3ollos R, accede ao menú gravacións para vero os vídeos. Seleccionade o que queirades e pinchade xusto debaixo do vídeo o botón “descargar vídeo”

Que vos parece?

Útil, non si?

Esta funcionalide está en probas. Así que se non podedes ver o botón  e que seguimos a traballar para melloralo.

Probádeo e xa nos contaredes como vai.

Un saúdo.