Erros na app tv comigo - televisión

soporte técnico R : televisión

Erros na app tv comigo

• Ola,

Instalei a app tv comigo no meu navegador e o primeiro día funcionou correctamente. A partir de ahí nunca máis.

Da os seguintes erros:

[Deprecation] Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user's experience

Deprecation] document.registerElement is deprecated and will be removed in M80, around February 2020. Please use window.customElements.define instead.

Deprecation] Element.createShadowRoot is deprecated and will be removed in M80, around February 2020. Please use Element.attachShadow instead.

JS Bridge Creation Failed

Coido que os programadores deberían empregar as funcións ao día e non funcións que están a punto de ser obsoletas e bloqueadas polos navegadores.

Por outra banda a librería de JS tampouco está a funcionar ben...

O caso é que non podo usar a app no ordenador.

publicado fai 27 días por CLiFFF

• Ola, CLiFFF.

Indícame por favor o síntoma do fallo, se chega a solicitarche o NIF e o contrasinal, se accedes ao portal e se queda trabado nalgún paso en concreto ou se aparece algunha mensaxe.

Un saúdo.

publicado fai 26 días por soporte técnico

editado fai 26 días por soporte técnico

• Ola, básicamente accedo na URL, preguntame se dou acceso ao almacenamento (acepto) e quedase no circuliño dando voltas xunto cos erros da consola que menciono.

Por certo, dende que se accede con NIF e contrasinal, tampouco estaría de máis por un certificado SSL na páxina, que como sabedes as webs sen el catalóganse como inseguras polos antivirus/buscadores, etc. (por certo, mirei que non estiveran bloqueando contido)

imaxes adxuntas

publicado fai 23 días por CLiFFF

• Ola de novo, CLiFF.

Polo fallo que me indicas sería preciso que probaras a desinstalar por completo Chrome e todas as extensións e probar cunha instalación limpa de Chrome sen outras extensións instaladas.

Un saúdo.

publicado fai 23 días por soporte técnico

editado fai 23 días por soporte técnico

• Ola,

Eso mesmo fixen nunha máquina virtual limpa para probar se funcionara e segue na mesma. Evidentemente non vou desinstalar Chrome no ordenador que teño en producción, pois teño demasiadas preferencias e axustes gardados.

Non ten sentido ter que facer esta operación para que funcione unha app.

Saúdos

publicado fai 22 días por CLiFFF

• Ola de novo, CLiFF.

Podes probar con outro ordenador para descartar se se trata de algo dese equipo en concreto. Se tamén falla, sería preciso que chames ao 1449 opción 2 para revisalo cos compañeiros de soporte.

Un saúdo.

publicado fai 20 días por soporte técnico