Canales - televisión

soporte técnico R : televisión

Canales

• ¿Existe algunha (botón)lista de canales? ou algunha maneira de telos ordenados tipo favoritos ou asi. Como poido saber en que dial está cada canal?.

Gracias.

publicado fai 7 anos por Manolo

• Eu tamén estou interesado en saber cómo acceder a lista de canles e cómo entrar neles sen ter que andar zapeando a cegas ou apuntar todos os números nun papel. Quero ver a lista e entrar no canal que eu elixa. ¿Como se fai iso? No guiaburros do mando a distancia non di nada, nene explica nade en ningún lado. Espero que por aquí informen. Un saúdo

publicado fai 7 anos por pako_r

• Ola,

No desco HD se pode ver a lista de canles pulsando o botón volver no mando. Na parte superior aparecen as canles vistas recentemente e a continuación a lista completa de canles.

Non é posible cambiar a orde das canles pero si podemos establecer unha lista coas nosas canles preferidas. Para isto temos que ir a Menú->Apps->Favoritos

Aparecen entón as listas de favoritos existentes e tamén podemos configuralas como desexemos.

Na Web de clientes de R http://clientes.mundo-r.com hai unha guía completa de TV que permite facer búsquedas. Entramos en 'Configurar' e chegamos á seguinte pantalla

Pinchamos en guía tvR e xa podemos ver toda a información

Un saúdo

imaxes adxuntas

publicado fai 7 anos por soporte técnico

editado fai 7 anos por soporte técnico

• Engadimos a captura que faltaba

imaxes adxuntas

• Gracias; non era exactamente o que buscaba, pero de momento soluciona algo o problema; o seguinte sería como organizar favoritos.

Un Saúdo

publicado fai 7 anos por Manolo

• Ola Manolo,

Para personalizar unha lista de favoritos temos que acceder a Menú->Apps->Favoritos e escollemos unha lista diferente a "todo" (docus, nenos, lista7...) dándolle a OK.

Unha vez dentro da lista veremos todas as canles dispoñibles e poderemos incluír ou quitar as que prefiramos.

As canles incluídas na lista aparecen cunha marca de verificación na parte dereita.

Para rematar pulsamos en 'Activada'

Un saúdo

imaxes adxuntas