fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Da error para darse de alta, no solo a min, solucionade o problema pronto porque hay poucos dias de marxen para aproveitar a promo.
publicado fai 4 meses por alonsito
Hola, alonsito.
Veo que ya nos has llamado y lo están revisando. Te llamarán lo antes posible.
Gracias y disculpa. Un saludo.
publicado fai 4 meses por soporte técnico
Gracias
publicado fai 4 meses por alonsito
El tiempo pasa y sigue sin arreglarse el tema, ya me veo sin poder pillar la promo.
publicado fai 3 meses por alonsito
Yo también estoy igual, no me parece nada serio que te ofrezcan algo y después no puedas contratarlo.
publicado fai 3 meses por PpLu
Hola, PpLu.
Para poder revisarlo, ¿puedes llamar a atención al cliente? En el número gratuito 1449.
Disculpa las molestias.
Gracias. Un saludo.
publicado fai 3 meses por soporte técnico
Gracias por contestar, pero ya he llamado y después de pasarme de un departamento a otro me han contestado que no pueden hacer nada. He mandado hace unos días un correo quejándome y ni se han dignado a responderme.
publicado fai 3 meses por PpLu