As vantaxes de ter os contactos na nube - móbilR

soporte técnico R : móbilR

As vantaxes de ter os contactos na nube

  • Ola a todos.

    Cantas veces vos pasou iso de cambiar de móbil e sufrir unha odisea para ter os contactos no novo teléfono?

    De seguro que algún chegou a pasalos un por un, á antiga usanza, e tamén haberá quen finalmente perdeu contactos

    Diso vos queremos falar neste fío.

    Primeiro debemos ter claro os lugares onde podemos ter gardados os contactos:

    • Tarxeta SIM: é cómodo telos aí, pero a desvantaxe está en que collen poucos contactos e se nalgún momento tes que cambiar de tarxeta pódelos perder.
    • Tarxeta de memoria SD: unha boa opción, colleranche todos os contactos, pero agora hai moitos terminais que xa non traen espazo para tarxetas de memoria.
    • Memoria interna do teléfono: quizais a opción menos boa de todas. Se nalgún momento ocorre unha catástrofe, non acende o teléfono ou hai que resetealo, esquecédevos dos contactos.
    • Na nube: trátase de ter unha copia dos contactos en internet, de xeito totalmente seguro, por suposto. Deste xeito, podemos estar tranquilos porque sempre poderemos ter os contactos dispoñibles.

     

    Imos centrarnos nesta última opción. Como ter os contactos na nube?

    Usando as vosas contas de correo, por exemplo, a conta de Gmail.

    Os pasos:

    • Ter configurada a conta de Gmail no móbil.

     

    • Dentro de "Contactos" seleccionar a opción de "exportar" contactos á SD.

    Nalgúns modelos, pódevos aparecer directamente "realizar copia de seguridade na SD". Cambia o nome, pero a función é a mesma.

     

    • Unha vez rematada a exportación, hai que facer o paso contrario.

    Dende "contactos", darlle á opción de "importar" dende a SD.

    Nalgúns modelos pode aparecer co nome "restaurar desde SD".


    E só queda dcirlle que os importe na conta de Gmail.

    Veredes que xa aparece ao lado do contacto o simboliño da conta de gmail

     

    Por certo, dende ese momento, se agregades un contacto novo, acordádevos de engadilo como contacto de Gmail!

    Un saúdo,

     

    imaxes adxuntas

    publicado fai 5 anos por soporte técnico

    editado fai 5 anos por soporte técnico

  • Que triste, entonces no teneis un programa para guardar los contactos los de R, yo con Vodafone tengo Contacts

    publicado fai 5 anos por jmaguiar70

  • jmaguiar70, es mejor usar gmail porque obviamente si a Vodafone les apetece eliminar el servicio o si te cambias de compañía pierdes esa posibilidad

    Yo desde luego uso gmail y sincronizo todo: contactos, mails, notas, calendario...

    publicado fai 4 anos por _ark_

  • Me parece un buen aporte para la gente que está cómoda con el hecho de facilitar sus contactos a gmail. Personalmente me encuentro más cómodo con la información de mis contactos bajo mi supervisión. Para evitar pérdida de mis contactos los exporto a un archivo en la SD; este archivo se puede copiar de varias formas a un almacenamiento bajo mi custodia (disco externo USB, disco de Red, ...). En el caso de pérdida de la información puedo recurrir a esta copia. Recientemente he adquirido un terminal Motorola XT1524 equipado con Android 5. Me ha costado mucho encontrar la forma de desactivar la sincronización de mis contactos con la cuenta de Goole. Por defecto sincroniza todos los contactos. Aún así, cada vez que introduzco un contacto nuevo, me indica que lo va a sincronizar con la cuenta de google. ¿Hay alguna forma de desactivar este comportamiento? Entiendo a los usuarios que quieren disfrutar de una portabilidad lo más automática posible; aunque reclamo la misma facilidad para proteger la información (que no nos pertenece) de los contactos que custodiamos. Os agracezco el tiempo tomado para leer mi comentario; así como cualquier aportación que me ayude a alcanzar el objetivo que persigo.

    publicado fai 4 anos por joayva

  • Hola joayva,

    Primero de todo, disculpa la demora en contestarte. Decirte que, lamentablemente, cada vez es más frecuente que los terminales Android sólo permitan gestionar nuevos contactos mediante la cuenta de Gmail. Es algo que depende de Google y sobre todo del fabricante del teléfono.

    Como bien dices, tiene grandes ventajas a la hora de cambiar de móvil o simplemente poder disponer de tus contactos en cualquier dispositivo con conexión, pero es entendible que haya quien no esté muy tranquilo teniendo esa información en la nube por muy privada que sea.

    En tu caso concreto, dado que el software oficial del fabricante no lo permite, sólo queda la opción de meterle una ROM "cocinada" que si lo haga. Con esto ya no te podríamos ayudar, de hecho, nunca lo aconsejamos.

    Un saludo y gracias por participar en foros R

     

    publicado fai 4 anos por soporte técnico

    editado fai 4 anos por soporte técnico