fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Ola mariapc,
Dinos que modelo de móbil tes e así poderemos guiarche mellor.
Un saúdo
publicado fai 6 anos por soporte técnico
Ola, teño un Sony Xperia Z (é un móbil que ten uns catro anos). No portátil teño Windows XP e unha Ubuntu e non funciona con ningún dos dous. Gracias
publicado fai 6 anos por mariapc
Ola mariapc,
No Sony Xperia Z vai a: "ajustes" - "más" - "redes móviles" - "nombres de punto de acceso".
Entra no APN que tes configurado (debería ser internet.mundo-r.com) para editalo.
Dentro da configuración, cara o final poñerá "Tipo de APN" e ahí debes poñer default,dun
Para gardar o cambio hai que darlle aos tres puntiños de arriba á dereita e pulsar "guardar".
Por último, reinicia o móbil e proba de novo.
Un saúdo
publicado fai 6 anos por soporte técnico
Perfecto! Era polo tipo de APN. Gracias
publicado fai 6 anos por mariapc
Boas tardes. Instalei unha nova ROM nunca Samsung Galaxy Ace. O caso é que non consigo que funcionen os datos móviles. Sigo o manual para configuración de APN do modelo que tedes colgado pero non consigo facelo funcionar. Poderíadesme axudar? Gracias
publicado fai 6 anos por Ivan
Bo día Iván,
Se non é unha ROM oficial non che poderemos guiar paso por paso, pero aínda así, verifica principalmente o seguinte:
1. Que o nome do punto acceso, sexa: internet.mundo-r.com
2. Que estén os datos móbiles activados
3. Que esté habilitada a itinerancia de datos
Un saúdo
publicado fai 6 anos por soporte técnico
Boa tarde. A solución no meu caso pasou por poñer "default" en tipo apn en lugar de internet+dun como se indica na guía. Así funciona correctamente. Non fai falta ter habilitada a itinerancia de datos
publicado fai 6 anos por Ivan
Hola, he cambiado de terminal.movil por uno con nanosim, al activar los datos tal y como en el mensaje se me activan, pero en vez de aparecer mobilr como aparecia en mi antiguo terminal ahora me aparece ibercom, es normal?
publicado fai 5 anos por Candi
Hola Candi,
Si, puede ser "normal" que aparezca el nombre ibercom, es algo que depende del software que lleve tu smartphone.
Por resumirlo muy a grandes rasgos, decirte que cada fabricante mete en el móvil un listado con los operadores de telefonía y, asociado a ellos, los rangos de red que les corresponde a sus tarjetas SIMs. Por otro lado, decirte también que principalmente en compañías OMV (operadores móviles virtuales, como mobilR, euskaltel, ibercom/masmovil...) que compartimos la misma red (en nuestro caso Orange), tenemos también unos "rangos" de red similares.
Ocurre que, el software de tu móvil está detectando que el rango de tu tarjeta SIM, acorde a su listado interno pertence a ibercom. No tiene mayor problema porque no va a influir en el funcionamiento. Los fabricantes suelen hacer actualizaciones de software periódicamente y entre otras también se actualizan estos listados.
Un saludo
publicado fai 5 anos por soporte técnico
Hola.
Ayer me mandasteis un sms: En 24h pasas a la nueva red de mobilR. Deja ya configurado el nuevo acceso a internet: https://ios.mundo-R.com + info en novaredemobilR.com
En ese momento no lo hice por estar ocupado y hoy me encuentro que no tengo acceso a internet. Entro en los ajustes del movil y en punto de acceso pongo esa nueva ruta que me mandasteis en el sms pero no hace nada. Reinicie el movil y sigue igual, ahora tampoco aparece la configuracion de mms ni la de compartir internet.
Podriais guiarme en que estoy haciendo mal?? Tengo un iphone 6 con ios 9
Gracias.
publicado fai 5 anos por Lancelot