Configurar internet no móbil - móbilR

soporte técnico R : móbilR

Configurar internet no móbil

  • Hola Antonio ab,

    Desde el propio iPhone, conectado a una red WiFi, abre el navegador SAFARI y entra en http://ios.mundo-r.com/

    Ahí tienes que pulsar en "descargar perfil" y seguir los pasos para instalarlo. Con eso quedaría configurado.

    Tienes paso por paso la configuración aquí

    Un saludo

    publicado fai 2 anos por soporte técnico

  • Tengo un Iphon 6 funcionando perfectamente en IOS 12.3, quiero cambiar a un Iphon 6S con IOS 13.3 y este no realiza llamadas ni las recibe . Si cambio la tarjeta al Iphon 6 si funciona correctamente.

    publicado fai 2 anos por balook

  • menos velocidad de la contratada

    publicado fai un ano por jetas1971

  • Hola, jetas1971.

    Hemos revisado tu linea y el router y ambos están respondiendo bien.

    Comprobamos también, los test de velocidad que hiciste en el velocímetroR y son correctos. ¿Te sigue sucediendo?

    Si es así contacta con los compañeros de soporte técnico en el numero gratuito 1449 y despues pulsa 2.

    Disculpa las molestias, un saludo.

    publicado fai un ano por soporte técnico

  • Hola no me funciona el Internet en el movil. He llamado y me mandaron 2 paquetes para instalar la configuración. Sigue sin ir. Ya reinicie el teléfono

    publicado fai un ano por Virginia

  • Boas. Estou tendo problemas cos datos no meu Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Teño configurado o APN correctamente (aparentemente), incluso seleccionando manualmente a rede mobilR 4G, pero non teño datos, a non ser que teña activada a opción de itinerancia. É máis, teñóo exactamente igual que o tiña no anterior terminal que tiña (Xiaomi Redmi Note 5 Pro), no que funcionaba todo correctamente.

    O APN o teño do seguinte xeito: Nome: internet R APN: internet.mundo-r.com MCC: 214 MNC: 03 Tipo Autenticación: PAP Tipo APN: default Tipo OMV: SPN Valor OMV: mobilR

    Moitas grazas pola axuda. Saúde.

    publicado fai un ano por RVaamonde

  • Boas RVaamonde,

    Telo ben configurado, pero nalgúns terminais é necesario marcarlle que estamos en itinerancia. Non ten maior problema o feito de que esté activada esta opción.

    Se te preguntas por que ocorre, resúmoche moi por riba: en itinerancia (como cando estamos en roaming) ocorre que a nosa tarxeta SIM é dun operador pero a cobertura de rede a está a dar outro. No caso de R, como o resto de operadores virtuais, a cobertura nola está a dar un terceiro e o software do móbil entende que andas en itinerancia malia non ser así.

    É probable que nalgunha próxima actualización do software xa non sexa necesario ter a itinerancia marcada, pero entrementres, déixao activado.

    Un saúdo

    publicado fai un ano por soporte técnico

  • Hola, mi movil es un xperia z5 y no me funciona la configuracion aportada en la pagina web

    publicado fai un ano por Faniesperon

  • Hola Faniesperon,

    Para el Xperia Z5 prueba a seguir los pasos de nuestro manual para dicho modelo: http://guiasmobilr.mundo-r.com/guiasmobilr/vertutorial.jsp?idioma=es&terminal=082_SonyXperiaZ5&tutorial=tutorial.1.1#

    Un saludo

    publicado fai un ano por soporte técnico

  • Hola Soporte técnico:

    Ya sé que no es este exactamente el foro, pero el apropiado no permite comentarios. ¿Qué precio tienen los bonos de datos de 1Gb pequeños y automáticos? No he sido capaz de encontrarlo.

    Muchas gracias.

    Saludos

    publicado fai un ano por luismontes