Configurar internet no móbil - móbilR

soporte técnico R : móbilR

Configurar internet no móbil

• Ola a todos,

De seguro que moitos de vós tedes un Smartphone e estades afeitos a "wasapear", "twitear", andar polo facebook…en definitiva, necesitades internet no móbil.

Sabede que hai dúas formas de que o voso terminal se conecte a internet: a través dunha conexión WiFi ou mediante a conexión de datos do móbil.

A primeira non require de maior explicación, activades o WiFi no móbil e seleccionades a rede á que vos queredes conectar. Doado, non si? Conectade sempre que sexa posible por WiFi para aforrar uns megas na vosa tarifa plana :)

Centrémonos na segunda opción, a conexión de datos do móbil.

Como teléfonos intelixentes que temos, o habitual é que se autoconfiguren eles mesmos, de xeito que cando metedes a tarxeta SIM de R no móbil teñades xa conexión a internet. Pero non sempre é así :(

E se chegado o momento o voso teléfono non se autoconfigurou? Non vos preocupedes, ten fácil solución. Únicamente teredes que poñerlle os datos de R (poñerlle o APN de R, por se queredes chamarlle polo seu nome :))

Atoparedes na nosa web información concreta do voso móbil en: http://guiasmobilr.mundo-r.com/

Un saúdo,

publicado fai 4 anos por soporte técnico

editado fai 9 meses por soporte técnico

• O que eu non entendo e o por qué no manual pon que hai que ter a itenerancia de datos marcarda, si vas a fora de España se che vai conectar e vaiche meter un boo clavo.

publicado fai 4 anos por Esnola

• Ola Esnola,

Pedimos marcar a itinerancia porque moitos móbiles detectan aos OMV (operadores móviles virtuais) como se estivesen traballando en "roaming". Se non se activa, non funciona a conexión de datos. Pódese de dicir que certos móbiles detectan que as antenas que lle dan cobertura non son propias do operador que está funcionando na tarxeta SIM. Que funcione a conexión coa itinerancia activada/desactivada depende do modelo de teléfono.

De calquera xeito, para que vos poidades conectar a unha rede do estranxeiro, a maiores de ter a itinerancia de datos habilitada no móbil, teredes que habilitar o servizo de roaming "en central".

Tédelo dispoñible na web de clientes, dentro do apartado de móbil: https://clientes.mundo-r.com/botones/servicios/configurar_mobil_R

Un saúdo

publicado fai 4 anos por soporte técnico

editado fai 4 anos por soporte técnico

• Si bueno, eu por motivos de traballo sempre teño o roaming activado pero por chamadas, non me interesa o internet no estranxeiro e nun descoido clavaronme 15 euros por nada.

publicado fai 4 anos por Esnola

• @Esnola, puedes desactivar la tarifa de datos en el extranjero llamando a R o desde la web de clientes.

De ese modo tendrás activado el roaming pero sólo para las llamadas, y los datos sólo te funcionarán a nivel nacional.

publicado fai 4 anos por @ark

• He seguido vuestros pasos por telefono, para configurar los datos en mi tarjeta de movil. Pero no consigo que funcione bien en mi telefono Jiayu S3 Advanced. Me marca conexion pero con una velocidad nula. Por favor tratar de ayudarme a solucionar el problema, o me vere obligado a irme a un operador que no sea OMV donde seguro no tendre este problema. Espero que me ayudeis a solucionar el problema en un breve plazo de tiempo.... sino tendre que buscar la solucion con otra compañia. Gracias

publicado fai 3 anos por anxo xose

• Hola anxo xose,

Por lo que comentas, a nivel de configuración de APN en el móvil está correcto porque da conexión, pero el problema es que la velocidad es muy lenta.

Si tu terminal es dual SIM prueba a meter la tarjeta de R en la otra ranura porque es bastante frecuente que en estos terminales sólo una ranura funcione en 3G.

Otra prueba sería tratar de forzar el teléfono a coger red "sólo 3G". Esto suele hacerse en "ajustes - más - redes móviles".

También sería bueno verificar si tu tarjeta SIM funciona navega bien en otro móvil y/o si otra SIM funciona ok en el Jiayu.

Un saludo

publicado fai 3 anos por soporte técnico

• Hola, he seguido vuestros pasos pero mi movil no me deja entrar en la opción de datos moviles, a que se debe? Como puedo solucionar el problema?, es que ahora mismo sólo puedo utilizar el teléfono con WiFi, espero su respuesta.

publicado fai 3 anos por Cris

• Hola Cris, 

De principio con Android debería dejarte configurarlo, a ver sí nos puedes decir algo más de tu terminal

¿Que marca y modelo de móvil es? ¿Es un DualSIM? ¿Que versión de Android tienes? ¿No te permite entrar en "Datos Móviles" o no te aparece? 

Sí puedes contestarnos a alguna o varias de esas preguntas intentaremos ayudarte más

Un saludo

publicado fai 3 anos por soporte técnico

• Ola, Non consigo acceso a internet dende un portátil a través da conexión do móbil. Dende o móbil accedo a internet sen problemas. Cando activo a ancoraxe o portátil conéctase a rede do móbil pero sen acceso a internet. Ata que cambiei de operador sempre me conectei a través do mobil dende o portátil, ¿a que pode deberse este problema?

publicado fai 3 anos por mariapc