Problemas con nova rede móbil - móbilR

soporte técnico R : móbilR

Problemas con nova rede móbil

• Hoxe chegoume a mensaxe de reiniciar o mobil e cambiar a configuración da APN. Reinicie, configurei manualmente xa que non chegara a mensaxe de configuración e conectase, pero non me permite rexistrarme en ninguna rede 4G. Probei manualmente a intentar rexistrarme más 3 redes 4G que saen abertas pero sempre coa mensaxe de non se poido conectar. E agora non sei si e problema meu o da nova configuración ou que.

Saudos.

publicado fai 5 meses por Quattroporte

• Yo voy a esperar unos días, me daré de baja de todos los servicios, móvil, internet en casa y Tv, la cobertura móvil ahora es pésima, con Orange cubría bastante bien, ahora con Masmovil (Yoigo) es pésima.

publicado fai 4 meses por impa100te

• Estoy en Portugal y teniendo problemas continuamente de conexión a internet con dos líneas. He llamado a R y seguido sus indicaciones, pero al cabo de un tiempo vuelve otra vez a desconectarse. Ayer, creyendo que teníamos conexión, íbamos a entrar a un restaurante en Aveiro y al ir a mostrar el certificado COVID no pudimos. Hoy en un momento que hemos podido conectarnos, ya lo descargamos. Un desastre.

publicado fai 4 meses por mancuerna