fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Llavo desde hace tres dias con r despues de haber hecho una portabilidad desde orange...el problema es que desde el primer dia no recibo llamadas desde fijos movistar(telefonica) llamo a atencion al cliente y primero me decis que es culpa de orange....luego me decis que la culpa es de movistar...pasan los dias y sigo con el problema ...y lo mas escandaloso es que solucionar esto os va a llevar vaeios dias.Este mismo lunes me voy a otra compañia que si me dee un servicio como dios manda y por el que pago. O al menos irme a una compañia a la que solucionar un problema como este no tarde dias
publicado fai 7 anos por jorgemos
El viernes fue festivo. Y ha pasado fin de semana. Se q es molesto pero ten paciencia, las portabilidades no son faciles.
publicado fai 7 anos por Oscar.feas
Hola jorgemos,
Antes de nada, disculpa las molestias ocasionadas. Comprueba, por favor, que está ya solucionado. Si no es asi, llamanos al 1449, opcion 2.
Un saludo
publicado fai 7 anos por soporte técnico