Credenciais de acceso ao router - internet

soporte técnico R : internet

Credenciais de acceso ao router

  • Ola a todos.

    Seguramente que máis dunha vez quixeches acceder ao teu router para facer unha configuración específica.

    Para iso necesitas entrar a través da dirección do router (normalmente 192.168.1.1 ou 192.168.0.1) e coñecer o usuario e o contrasinal de cada modelo.

    Xeralmente estes datos están nunha etiqueta na base do router ou tamén os podedes atopar nos seus manuais respectivos, a condición é que o equipo estea a valores de fábrica e non os cambiaras.

    Lembra que o aconsellable é modificar a clave que teñen por defecto para evitar problemas de seguridade.

    Aquí deixamos os valores por defecto dos nosos routers:

    THOMSON (modelos tcw710, tcw750, twg850)
    usuario: en branco
    contrasinal: ADMIN

    MOTOROLA (modelo sbg900)
    usuario: admin
    contrasinal: motorola

    WEBSTAR (modelo dpr2320r2)
    usuario: admin
    contrasinal: W2402

    HITRON (modelo bvw3653)
    usuario: home
    contrasinal: clientesR

    CISCO (modelo epc3928)
    usuario: admin
    contrasinal: clientesR

    ARRIS (modelo tg2492)
    usuario: admin
    contrasinal: clientesR ou password

    TECHNICOLOR (modelo tc7230)
    usuario: en branco
    contrasinal: admin

    TECHNICOLOR (modelo tc7210)
    usuario: admin
    contrasinal: clientesR

    TECHNICOLOR (modelo CGA2121) *(actualización)*
    usuario: en branco
    contrasinal: en branco

    Esperamos que che sexa útil.

    Un saúdo.

    publicado fai 11 meses por soporte técnico

    editado fai 4 meses por soporte técnico

  • Hola non son capaz de entrar con usuario: admin e contrasinal : clientesR

    publicado fai 11 meses por maveriqvigo

  • Yo tampoco soy capaz de entrar en la confitguracion del router con ninguna clave habituaal ni tan siquiera restableciendo a modo fábrica que ya lo hice. ¿Alguien tiene ese problema y ya lo soluciono o aun sigue con ello?

    publicado fai 10 meses por DiegoAm

  • Hola, DiegoAm.
     
    Hemos reseteado la clave de acceso de tu router a valores de fábrica.
     
    Compruébalo y cualquier cosa nos comentas.
     
    Un saludo.

    publicado fai 10 meses por soporte técnico

  • Hola:

    Tampoco puedo acceder a mi router TECHNICOLOR (modelo tc7230), lo he reseteado y nada de nada. Pensé que con sólo llamar al 1449 iba a solucionar el problema pero no ha servido de nada.

    publicado fai 10 meses por Enllave

  • Hola, Enllave.

    Hemos revisado tu conexión y tu router presenta problemas de señal. Al no tener conexión, no podemos revisar la clave de acceso al equipo.

    Para poder solucionarlo, es necesario que te pongas en contacto con nuestro servicio técnico llamando al número gratuito 1449, pulsando opción 2.

    Un saludo.

    publicado fai 10 meses por soporte técnico

  • Ola!

    Acábanme de instalar un NuCom (NC-DS224WTV), por defecto o acceso sería con "admin" e "NuCom", pero dime que é incorrecto. Como podo acceder a el, xa que a opción de Xestión do Router da web de R tampouco me funciona?

    publicado fai 10 meses por Christian_sb30

  • Ola, Christian_ sb30.
     
    Efectivamente, por defecto, o nome de usuario é admin e o contrasinal NuCom, pero se o técnico che deixou a configuración estándar o nome de usuario será admin e o contrasinal o login de internet (podes acceder a ese número desde aquí http://ir.gl/3ca887).
     
    Se continúas sen acceso facilítame un teléfono e un horario de contacto e chámate un compañeiro. Por seguridade, se necesitas o contrasinal, pedirache os seis últimos díxitos da conta bancaria, coméntocho para que os teñas a man se é posible.
     
    Un saúdo.

     

    publicado fai 10 meses por soporte técnico

  • Hola, mi router es HITRON bvw3653 y no puedo acceder con usuario: home contrasinal: clientesR

    publicado fai 10 meses por tmoca

  • Hola, tmoca.
     
    Te hemos restablecido la clave de acceso de tu router (admin y clientesR).
     
    Compruébalo y cualquier cosa nos comentas.
     
    Un saludo.

    publicado fai 10 meses por soporte técnico