fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
Hola, A ver se me podedes axudar: Accedín á configuración do router, e na pestaña diagnóstico seleccionei a opción de "equipos conectados"
O problema e que a lista de equipos que me aparece non é correcta: aparecen mais que hai conectanos nese momento. Ainda que actualize a lista segue sucedendo o mesmo. Como os equipos de máis están conectados por wifi, cambiei o contrasinal, pero ¡ segue sucedendo o mesmo! incluso me aparecen equipos que sei a ciencia certa que non están conectados.
Está claro que non é que teña intrusos, e que a información que me da o programa de configuración do router non é correcta. (entro con https://xestionrouter.mundo-r.com/espantallo/web/splash/) ¿que debo facer para solucionalo?
Gracias de antemán.
publicado fai 7 anos por eusoneu
Ola Eusoneu,
Estamos analizando o teu caso e intentando revisar a configuración do router. Trataremos de darche resposta canto antes.
Un saúdo.
publicado fai 7 anos por soporte técnico
Ola eusoneu,
Quedou arranxado. Compróbao, calquera dúbida nos comentas
Saúdos
publicado fai 7 anos por soporte técnico