Configura o teu router R - internet

soporte técnico R : internet

Configura o teu router R

• Ola a todos,

Necesito abrir portos, quero cambiar a clave wi-fi do router, voulle poñer outro nome á rede, pero… como o fago?

A resposta está na web de clientes R.

Entrade co voso usuario e contrasinal de cliente en http://clientes.mundo-r.com e seleccionade "configurar".

Pulsades en "configurar internet" e despois en "configurar o meu router".

Chegaredes á xestión do router.

Como veredes, o panel está pensado para que non haxa que andar buceando polos menús e atopar o que buscamos.

Se ides á "wi-fi" poderedes:

• activar/desactivar a rede inalámbrica
    • cambiarlle o nome da rede
    • modificar a clave de seguridade
    • buscar a mellor canle na que emite o router

Por outra banda, dentro de "opcións avanzadas" deixaravos:

• xestionar o DHCP e DNS

• Facer un DMZ (apertura total de portos)

• facer aperturas/redireccións de portos

• activar/desactivar o UPnP

• facer unha copia de seguridade da configuración do router e restaurala condo sexa necesario. Tamén che serviría no caso de que cambiases o router.

Por último, na opción de "diagnósticos" atoparedes:

• autodiagnóstico, que a través dun asistente vos axudará a resolver os problemas máis comúns na conexión a internet.

• ver os equipos conectados ao router

• facer proba de ping para comprobar a conectividade con algún equipo

• reiniciar o router

Un saúdo,

publicado fai 8 anos por soporte técnico

editado fai 8 anos por soporte técnico

• ¿Y de que me sirve configurar el DHCP y el DNS? Que función cumple cada uno y en qué me puedo beneficiar?

publicado fai 7 anos por carlo_magnum

• Hola mgnum,

para resolver tus dudas sobre estos y otros muchos temas te aconsejamos consultar el siguiente enlace http://respuestas.mundo-r.com/es/internet estamos seguros te responderá favorablemente a todas tus consultas relacionadas con el servicio de internet.

Un saludo.

publicado fai 7 anos por soporte técnico

• Buenas días. Lo lamento pero su respuesta no ayuda de nada. Enviarme a un enlace que no me lleva a la consulta en cuestión es absurdo. ¿Si esto es un foro entonces por qué no usarlo como tal?

publicado fai 7 anos por carlo_magnum

• Hola carlo_magnum,

lamentamos que no te sirva de ayuda en este caso, lo único que podemos desde aquí es explicarte lo que significada cada protocolo y que desde R lo que aconsejamos es una configuración automática de las DNS.

Por ejemplo el DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol) es un protocolo de red que permite a los clientes de una red ip obtener sus parámetros de configuración automáticamente.

y DNS (Domain Name System) y su función más conocida de los protocolos DNS es la asignación de nombres a direcciones IP. De forma general, tu equipo de acceso (cablemodem wifi ou router) está configurado para que no tengas que preocuparte de configurar los servidores DNS manualmente pero en el link antes citado dispones de un acceso al manual donde se indica cómo hacerlo, tanto de forma dinámica como de forma manual. También se indican en el manual las IP´s de los DNS que se han de configurar.

De todos modos como bien comentas esto es un foro y este está abierto para que sigáis participando de él.

un saludo.

• A mi no me deja configurar mi wifi.estoy estrenando los 100 mb y el nuevo router no me deja acceder y ademas la contraseña de debajo de la wifi se ya no es valida y no se porque ya que ayer funcionaba.ayuda por favor!!!

imaxes adxuntas

publicado fai 7 anos por 1CCR

• Hola ICCR

Revisamos tu línea y no se aprecian anomalías. Te pasamos un enlace en el que podrás ver y cambiar los parámetros wifi https://clientes.mundo-r.com/botones/servicios/configurar_WIFI?flagsso=1

Cualquier cosa nos comentas.

Un saludo

• hola quero saber como introducir os parametros para abrir portos na xbox one son os seguintes: puerto88 (udp) .puerto3074(udpytcp).puerto53(tcp). puerto500(udp). puerto 3544(udp) puerto 4500(udp) estos foron os datos que me proporcionou soporte tecnico de microsoft, pero nin idea de como introducilos nin donde. por favor unha axuda

publicado fai 7 anos por blanky

• Ola blanky

A apertura de portos pódela tramitar de dúas maneiras:

• Dende a web clientes. Para iso tes que acceder á túa área de cliente, ir a "internet" > "Configurar internet" > "Configurar o meu router" e seleccionar o teu acceso a internet. Unha vez dentro só tes que ir a "Opcións avanzadas" > "Redirección de portos" e poñer o protocolo, o porto (despois dos “:” pública e local), a ip da consola en "ip local" e pulsar "Engadir". Ten en conta que tes que ir un a un.
    • A outra forma é entrando á consola do router. Para iso tes que acceder dende un navegador á porta de ligazón (normalmente 192.168.0.1) e poñer  usuario e contrasinal ao router, acceder a "Aplications and gaming" > "Port Forwarding" e en cada liña poñer o porto, a ip da consola e o protocolo. Unha vez escritos todos, pulsa en "Save settings".

Compróbao e calquera dúbida coméntasnos

Un saúdo

• Hola outra vez, perdoa que insista pero non teño idea e prefiero asegurarme. En redirección de puertos, donde pon protocolo escollo tcp ou udp, en ip publica, non ye toco porque xa ven dado un número, despois dos dous puntos en ip publica ¿poño un dos portos de udp , por ejemplo 88? e en ip local a ip da consola e nese apartado despois dos puntos ¿repito o puerto 88? como puxen no publico. doulle a añadir , ¿e repito o proceso con todos os que puxen na miña primeira mensaxe? ¿eos que poñen udp y tcp? Gracias pola paciencia .

publicado fai 7 anos por blanky