Benvida a Foros Técnicos R - internet

soporte técnico R : internet

Benvida a Foros Técnicos R

• Hola, Juan.

Hemos reseteado las claves de acceso al router para que puedas probar; para acceder a la configuración las credenciales correctas son: admin/clientesR.

Prueba de nuevo y ya nos comentas.

Uns saludo.

publicado fai 10 meses por soporte técnico

• hola. queria saber por que de los 300MB que tengo contratados solo me llegan por wifi 24 de subida y 15 de bajada. vale que por wifi baje un poco estando a 6m de distancia como mucho, pero me faltan 275 MB. hago desde la pagina de R lo de solucionar pero en vez de solucionar solo me dice cosas inutiles. como podeis solucionarlo. en ping que tengo esta entre 50 (de minimo) y hasta 900 que llego a tener de maximo. me parece unas cifras un poco absurdas para lo que cuesta vuestros servicios siendo fibra optica lo contratado. un saludo

publicado fai 7 meses por maria del carmen

• Hola, María del Carmen.

Hemos comprobado la señal hasta el router y es correcta.

Sería necesario que nos llamases al 1449 opción 2 para poder hacer unas pruebas en la configuración del router.

Disculpa las molestias, un saludo

publicado fai 7 meses por soporte técnico

• Ola. A ver si alguén me pode axudar. Sinto as expresións que non teñan moito sentido, pero é que non controlo moito. Ata fai un par de meses tiña router technicolor con 200Mb de baixada e 20 de subida. Conéctabame a través de VPN Cisco Anyconnect (Xunta) a PC remoto, con escritorio remoto de Microsoft. Ningún problema nunca, salvo cousas puntuais. Puxéronme fibra, router ZTE e velocidade 500Mb simétricos. Cando me conecto ao PC do posto de traballo e abro un vídeo ou móvome en google maps, bloquéaseme o escritorio remoto e teño que esperar sobre 1 minuto ou pechar o escritorio remoto, abrilo de novo e pechar o vídeo inmeditamente (o vídeo segue correndo no PC remoto). Se apago o router e comparto wifi desde o meu móbil ao mesmo PC, FUNCIONA BEN. Viñeron 4 técnicos á casa. Falei coa Xunta 2 veces, onde me indican que si antes funcionaba e dándome wifi co móbil tamén, é un problema que me debe solucionar o proveedor. Pois nada, hoxe chamei para saber cómo estaba o tema tras a visita do último técnico (a semana pasada) quen quedara de escalar o problema e dinme que por parte de R a incidencia queda pechada (por certo nin me avisaron disto). A ver se alguén me pode dicir algo. Gracias

publicado fai 3 meses por juanto

• Ola, juanto.

Ante todo, pedímosche desculpas polas molestias ocasionadas.

Revisamos a incidencia e abrimos unha nova (ref. 53045775) con toda a información que nos indicas máis a obtida da anterior incidencia, imos a analizalo e poñémonos en contacto contigo canto antes.

Un saúdo.

publicado fai 3 meses por soporte técnico

• Resúltame moi difícil seguir fíos ou ordear por datas neste foro, paréceme un pouco caótico. Non me aclaro moito. Quero engadir algo á mensaxe que enviei fai un mes en relación á conexión ao meu PC do traballo (VPN+escritorio remoto= bloqueo cando abro vídeos ou google maps...) Despois de 4 meses e 5 técnicos, o último consigue que funcione fluido. Probou con ONT + router neutro. Nada de router ZTE. Estudan o meu caso e hoxe comunícanme que o único que está homologado é o ROUTER ZTE que poñen coa fibra (como dixera na anterior mensaxe co router coaxial anterior ou compartindo wifi desde o móbil funcionaba). En conclusión, nin podo teletraballar en condicións, nin me quitan a permanencia que teño por se me quero dar de baixa e contratar un operador que mo solucione. En fin.

publicado fai 2 meses por juanto

• Ola, Juanto. 

Comprobamos que están a revisar o teu caso desde o departamento de xestión cliente (ide. ref 1-177IN4Y). 

Contactarán contigo canto antes. 

Desculpa as molestias, un saúdo.

publicado fai 2 meses por soporte técnico

• Pois moitas gracias pola túa atención. Pois despois de toda unha vida con R polo menos quítanme a permanencia sobre a oferta que me fixeran en julio. De todas formas, non podo entender que unha empresa tan grande non sexa capaz proporcionar un router que funcione ben con VPN. Entendo menos que a mellora cara á fibra empeorara o meu servizo e non poda teletraballar na era do teletraballo. Vexo nos foros de EUSKALTEL que teñen moitos problemas co ROUTER e a VPN. O dito, non podo entender que non haxa ninguén que o poda resolver. Gracias de novo por todos estes anos e saúdos.

publicado fai 2 meses por juanto

• Cuando se va a resolver mi incidencia? Llevo sin línea desde el día 8 que vino el instalador y pagando la otra compañía. El instalador corto el cable de la compañía k tengo y me dejó sin servicio de ningún tipo.

publicado fai 17 días por Almudena

• Hola, Almudena.

Para cuestiones relacionadas con los procesos de instalación tienes que ponerte en contacto en el 1449, opción 5.

Un saludo.

publicado fai 17 días por soporte técnico