proxecto depoGAP - internet

soporte técnico R : internet

proxecto depoGAP

• como puedo poner las medidas a o en el amperímetro... por que si el amperímetro estaba a 0 cuando me lo pusieron entonces pone 386080.203 kwh y yo creo que es imposible

publicado fai 3 anos por INFORGRAFT

• Hola INFORGRAFT

Vamos a revisar lo que nos indicas y te comentamos.

Un saludo

publicado fai 3 anos por soporte técnico

• hola! A mi todavía no me han instalado nada y veo que hay gente que hace un mes que ya lo tiene, es normal?

publicado fai 3 anos por Elena

• Hola Elena,

Disculpa la espera pero las instalaciones de este proyecto se están haciendo  por municipios,  es normal que todavía no te hayamos instalado.

Un saludo

• Boas tardes, Teño problemas con a páxina de depogap para ver os consumos eléctricos da miña vivenda. Cando pincho nos iconos, por exemplo Control de enerxía, indícame que o sensor non envía datos. Dame a entender que os dispositivos instalados na vivenda non funcionan si é así podedelo arransar? Outra cousiña, hacer o favor de enviarme as instrucións de programación da páxina onde podo ver os consumos eléctricos, os enchufes, para saber que significa: na casa, fora da casa, noite,etc. para eu programar os horarios e poñer os contadores a cero para cadrar as fechas das facturas eléctricas e así controlar os intervalos de fechas de facturación eléctrica con dito programa e verificar se me están aplicar correctamente a enerxía consumida no meu domicilio. Graciñas, Peregrina V.M.

publicado fai 3 anos por Piruca

• Ola Piruca

Imos consultar o que nos indicas e comentámosche.

Un saúdo.

• Ola Piruca

Actualizamos a versión do SW e agora debe estar funcionando correctamente.
    Compróbao por favor e calquera cousa coméntasnos.

Un saúdo

• Hola boas tardes. Informo dun erro nos avisos. Estame a chegar correos electronicos sobre o enchufe 1 e 2 que estan a superar os 30 w, pero eu non teño configurado ese aviso. Teñoo desactivado. Fai xa alguns dias que recibin outros avisos onde o sensor de presencia avisa que hai unha temperatura inferior a 15ºC, pero pasa unha cousa, nin teño activado ese aviso nin sei de donde saca esa temperatura porque a casa esta a mais temperatura e xusto cando me chega ese aviso vou a comprobalo na paxina dos sensores, e o sensor de presencia está a indicar unha temperatura correcta. Saudos.

publicado fai 3 anos por maikelpen

• Ola maikelpen,

Imos revisar o que nos indicas e comentámosche.

Un saúdo.

• Ola maikelpen,

É un fallo que xa detectamos, está a pasarlle a máis usuarios.
    Estamos correxíndoo e aplicaremos unha versión nova aos clientes. Avisámosvos cando estea solucionado.

Un saúdo.