Senderbase - internet

soporte técnico R : internet

Senderbase

• Ola, Teño un servidor mail dende fai anos, e fai pouco no envío de correos aparéceme esta mesaxe:

relay=mxl2.mundo-r.com[212.51.32.238]:25, delay=908, delays=908/0.01/0.22/0, dsn=4.0.0, status=deferred (host mxl2.mundo-r.com[212.51.32.238] refused to talk to me: 554-mx.mundo-r.com 554-Tu conexion ha sido rechazada porque la reputacion de tu IP es pobre, posiblemente debido a env??o de spam, consultala en www.senderbase.org 554 Your conection has been dropped because your IP reputation is poor, probably because of spam sending, check it at www.senderbase.org)

Xa probéi a entrar en Senderbase para que me quiten de esa lista. Ademáis consultando MXtoolbox estou totalmente limpo.

Procurando un pouco parece que son equipos CISCO que usan este sistema.

Se fora que enviase SPAM xa saltarían empresas como Gmail, Live, ou listados anti SPAM máis importantes que Senderbase.

Ademáis, todos aparecen rechazados por servidores de Mundo-R.

Poderíades axudarme?

A nosa IP é: 82.223.8.186

Grazas. Un saudo.

publicado fai 4 meses por SGISoft

• Ola, SGISoft.

Sinto moito as molestias ocasionadas, pero para poder revisar o que nos comentas é preciso ter algún produto contratado con nós.

Recomendámosche que contactes co teu provedor para que revisen o que acontece.

Un saúdo.

publicado fai 4 meses por soporte técnico