Wifi mesh - internet

soporte técnico R : internet

Wifi mesh

• Bos días,acabo de recibir 3 dispositivos do wifi mesh,e tiña un par de preguntas. A primera e que para intentar cambiar a contraseña mirando en foros anteriores poñedes que hai que meter a IP do router e usuario admin e contraseña Haikui_V2 pero no recoñece estés datos e non podo acceder. E a outra pregunta e que EU enlaces 2 dispositivos con principal,pero o caso e que un deles non recibe a señal por distancia,poderiase enlazar co dispositivo que si lle chega a señal?e decir,en vez de enlazar con dispositivo raíz enlazar co secundario e que me retransmita así a señal,non sei si me explique. Saudos

publicado fai un mes por 79312034f

• Bo día,

Para poder acceder a consola de configuración do wifimesh se pode acceder de dúas formas:

Accedendo coa ip do wifimesh asignada polo router, ou ben configurando un PC cunha IP estática na mesma subred do wifimesh (192.168.100.1)

No segundo caso o PC deberá configurarse coas seguintes características:

IP 192.168.100.2

Máscara: 255.255.255.0

Gateway: 192.168.100.1

En calquera dos casos, as credenciáis son as correctas: usuario "admin" contrasinal "Haikui_V2"

Con respecto o enlace entre extensores se faría do mesmo xeito que co enlace base-extensor: premendo o botón de sincronismo entre ambos extensores.

Un saúdo.

publicado fai un mes por soporte técnico