fío aberto: os usuarios poden escribir comentarios. O fío pecharase tras 30 días sen actividade
fío pechado: os usuarios non poden escribir máis respostas a este fío
fío pechado automáticamente: o fío foi pechado tras 30 días sen comentarios. AVISO: ainda que abras de novo o fío, volverá a pecharse esta noite se non hai ningún comentario novo no fío
fío sempre aberto: o fío manterase aberto sempre, non se pecha automáticamente tras un periodo de tempo sen comentarios.
No mes de maio, mediante chamada telefónica e posterior email coa oferta, renovei o contrato de internet e móbil. A sorpresa foi que as facturas non se axustan ao ofrecido, despois de varias chamadas e mensaxes din que xa revisaron a miña facturación en setembro e que está correcta. Indicar tamén que ninguén se puxo en contacto comigo para explicarmo, cousa que tamén lles solicitei que o fixeran nas mensaxes. Pois nesa andao, imposible que R me de unha explicación. A renovación era por 29€/mes que trala suba do mes de xullo tería que quedar en 30€/mes (subiría 2€ pero tamén me aplicarían o desconto do 50% aquí, polo tanto quedaría en un 1€/mes , R estame a cobroume 33€/mes e agora estame a cobrar 32€/mes. Non sei se alguén pode enterder isto, como eles non mo explican....
publicado fai 5 meses por carballal
Hola.
Para poder responder correctamente a tu consulta es necesario que contactes con nuestros compañeros de información llamando al número gratuito 1449 opción 1-1 o, si lo prefieres, realizarla desde tu área de cliente: http://i.r.gal/69.
Un saludo.
publicado fai 5 meses por soporte técnico
Hola.
Desde mi área de cliente dejé hasta 3 mensajes, les pedía que me llamaran para que me lo explicaran y non me llaman. Si llamó yo, dicen que corrigen y que se refeja en la próxima factura pero todo sigue igual de mal
Así, es imposible, lo que noto es que la atención al cliente fue a peor en los úlitmos años. Llevo unos cuantos en R y nunca vi una cosa así. Un cliente que pierden
Un saludo
publicado fai 5 meses por carballal
Hola, carballal.
Los foros están gestionados por técnicos, por lo que aquellas dudas relacionadas con temas comerciales, facturas y otro tipo de cuestiones, deben ser gestionadas a través de la web de clientes o llamando al 1449 a la opción anteriormente comentada.
Un saludo.
publicado fai 5 meses por soporte técnico