R non cumpre con contrato acordado nin da explicacións - internet

soporte técnico R : internet

R non cumpre con contrato acordado nin da explicacións

• No mes de maio, mediante chamada telefónica e posterior email coa oferta, renovei o contrato de internet e móbil. A sorpresa foi que as facturas non se axustan ao ofrecido, despois de varias chamadas e mensaxes din que xa revisaron a miña facturación en setembro e que está correcta. Indicar tamén que ninguén se puxo en contacto comigo para explicarmo, cousa que tamén lles solicitei que o fixeran nas mensaxes. Pois nesa andao, imposible que R me de unha explicación. A renovación era por 29€/mes que trala suba do mes de xullo tería que quedar en 30€/mes (subiría 2€ pero tamén me aplicarían o desconto do 50% aquí, polo tanto quedaría en un 1€/mes , R estame a cobroume 33€/mes e agora estame a cobrar 32€/mes. Non sei se alguén pode enterder isto, como eles non mo explican....

publicado fai 5 meses por carballal

•  

Hola.

Para poder responder correctamente a tu consulta es necesario que contactes con nuestros compañeros de información llamando al número gratuito 1449 opción 1-1 o, si lo prefieres, realizarla desde tu área de cliente: http://i.r.gal/69. 

Un saludo.

publicado fai 5 meses por soporte técnico

• Hola.

Desde mi área de cliente dejé hasta 3 mensajes, les pedía que me llamaran para que me lo explicaran y non me llaman. Si llamó yo, dicen que corrigen y que se refeja en la próxima factura pero todo sigue igual de mal

Así, es imposible, lo que noto es que la atención al cliente fue a peor en los úlitmos años. Llevo unos cuantos en R y nunca vi una cosa así. Un cliente que pierden

Un saludo

publicado fai 5 meses por carballal

• Hola, carballal.

Los foros están gestionados por técnicos, por lo que aquellas dudas relacionadas con temas comerciales, facturas y otro tipo de cuestiones, deben ser gestionadas a través de la web de clientes o llamando al 1449 a la opción anteriormente comentada.

Un saludo.

publicado fai 5 meses por soporte técnico