Descarga a app de 3ollos R e recibe notificacións no móbil - 3ollosR

soporte técnico R : 3ollosR

Descarga a app de 3ollos R e recibe notificacións no móbil

• Instaláronmo hai dous días e moitas veces cólgase e conxelase a cámara dentro da propia casa co meu router, teño que saír da app e volver a entrar... Os avisos non chegan ao mobil senon ao correo, coa súa evidante tardanza en moitos casos... Coido que tendes moito que mellorar...

publicado fai 3 anos por Sanxoan

• Ola, Sanxoan.

A app de 3ollos R ten notificacións propias, non tes por que recbir os avisos só no correo.

Ollo, ten en conta que app de 3ollos R é distinta da app de usuarios R. Cando utilizas a app de R para acceder a 3ollos R, accedes directamente a web do servizo. Deste xeito, nunca recibes notificacións no móbil.

Se aínda non a tes app de 3ollos R podes descargala aquí.

Na páxina 7 deste manual tes toda a info que precisas para acceder por primeira vez app de 3ollos R e comenzar a recibir notificacións no teu móbil.

Ademáis, se queres deixar de recibir notificacións no correo, nese manual tes toda a info necesaria para saber como facelo.

En canto a cámara, imos botar unha ollada para resolver o problema.

Un saúdo.

publicado fai 3 anos por soporte técnico

editado fai 3 anos por soporte técnico

• Hola, hace unos dias he contratado el servicio 3 Ollos. De momento me estoy haciendo con el sistema, probando reglas, etc. En general estoy muy contento con el servicio. Me pongo en contacto con vosotros para que me indiqueis el modo de recibir los avisos al movil. Ya he descargado la aplicación (Apple) al móvil y le he dado un alias de servicio, si que recibo los correos, pero no recibo ninguna notificación de la aplicación. En la aplicación web, apartado de configuración, esta la opción de notificación a dispositivos, pero dice (no hay dispositivos configurados para recibir notificaciones)

publicado fai 3 anos por Jositos

• Hola Jositos,

Disculpa la demora en contestar.

Comprueba por favor en tu iPhone, dentro de ajustes - 3ollosR - notificaciones, si están permitidas. Si continuase sin funcionar, te recomiendo primero reinstalar la app.

Un saludo

• Hola, en primer lugar indicar que hace unos días y a propósito de publicar en este foro mi consulta, me ha llamado una persona del servicio técnico para tratar de averiguar porque la aplicación 3OllosR no genera notificaciones al móvil, en este caso un Iphone. Hemos hecho varias comprobaciones, entre ellas desinstalar la aplicación y volverla a descargar e instalar. La persona con la que he hablado me solicito autorización para acceso remoto para realizar algunas comprobaciones, vimos que en la aplicación del móvil 3OlllosR ver. 1.15 (1), no aparece la opción de "notificación a dispositivos", quedo en que lo mirarían y me dirían algo.

Esta tarde he vuelto a desinstalar e instalar la aplicación y dentro de los ajustes del Iphone he comprobado que las notificaciones en 3OllosR estuviesen permitidas (ya lo estaban antes), y sigue todo igual, solo recibo los correos electrónicos.

publicado fai 3 anos por Jositos

• Hola Jositos,

Hemos visto de dónde puede venir el error y ya estamos trabajando para solucionarlo.

En cuanto esté listo, te avisamos. Disculpa las molestias.

Un saludo